What 2 do

2010-04-15 15:17:20
Häj! Jag såg att jag tappat några prenumeranter på bloglovin' *snyft*. Jaja... Det skulle i alla fall vara kul att veta vilka ni är som följer min blogg ˆ–ˆ så lämna en kommentar, och ställ samtidigt en valfri fråga till mig hihi - vilken som helst!

[ Spontan fråga: Vad vill ni ha mer/mindre av i bloggen? ]

Till något helt annat. Jag ska kolla upp ett par veterinärkliniker idag och jämföra priser. Det är dags för Totoro & Dollie att vaccineras. Jag ska också låta dem röntga knäna.

Gissa vad jag fick igår? En kallelse till tandläkaren. Jag är lite nojig över en tand... jag tror faktiskt att det är ett rejält hål... liksom emellan två tänder. Herregud, tänk om det måste rotfyllas eller något sånt hemskt?! Vågar inte tänka på det. Eeep!

Hittade ni någonting på Nellys REA? Jag kollade imorse och det fanns ganska mycket kvar ändå! Jag har tittat lite på en klänning som är hur söt som helst...  Den är väldigt "jag"! Egentligen borde man passa på, det är ju 50% off, löjligt billigt. Ska jag...? Hmm njaa borde inte... eller? Den kanske försvinner snart? Aagh!!

Bookmark and Share Pusha Följ med bloglovin' Follow me on Twitter

Kommentarer


Kontakt: Skicka mig ett e-mail!

Jag tar emot designbeställningar. Kika på designsidan!


Sandra

Sandra, 22 år från stockholm. :) Älskar när du skriver om dina söta hundar, då jag själv har en chihuahua! Tack för en fin blogg.

Biz

Jaag! Jag älskar din blogg, när du skriver om söta saker, om dina hundar och dina söta smileys :3

Keep Going ^

Daniela/Neliz

tack så mycket, och desamma! Ursöt blogg har du, älskar alla färger, uppiggande!

Åh, vad kul att du också har två vavvor. Finns ju ingen finare ras inte :)

Isabella Brandie Lilja.

OkOkej jag gör det. Sorry. villle bara testa! Ber om ursäkt :)

Kommentera inlägget här:



« Namn
« E-post (visas ej)
« Hemsida/Blogg
« Kommentar
Kom ihåg mig?
Related Posts with Thumbnails