Påskfika hos mormor

2010-04-03 19:37:51
Innan lunch idag åkte jag, hundarna och familjen in till stan för att hälsa på mormor och bjuda henne på påskfika.

Mormor blev glad, men hon är väldigt gammal nu och skruttig och det är lite trist att se. Hon blev jätteglad och förundrad när hon såg Totoro och Dollie, som var iklädda jeans-skvättskydd respektive jeansväst. Mormor hade aldrig hört talas om något sådant för hundar! Men så är hon ju väldigt glömsk också... ˆ–ˆ

Hundarna var trötta när vi kom hem efter  besöket, vimlet i stan och promenad. Dollie lade beslag på min säng (hennes favoritplats) på en gång och då...

← ...fick jag ett otroligt gulligt foto!

Bookmark and Share Pusha Följ med bloglovin' Follow me on Twitter

Kommentarer


Kontakt: Skicka mig ett e-mail!

Jag tar emot designbeställningar. Kika på designsidan!


Kommentera inlägget här:



« Namn
« E-post (visas ej)
« Hemsida/Blogg
« Kommentar
Kom ihåg mig?
Related Posts with Thumbnails