Lördag

2010-04-10 10:35:20
Hej allihop! Det är lördag, jag har ätit frukost och sitter och slappar lite.

Jag var hemskt orolig för Totoro inatt, han var dålig i magen och kräktes. :( Idag låter jag honom fasta så att han inte ska behöva förlora en massa energi på att kräkas och ha diarré. Han verkar pigg nu ändå och det är ju skönt! Han är duktig och dricker vatten också. Utifall att så har mamma fixat ihop en vätskeersättning. Jag ska hålla mina vakande ögon på Totoro idag.

Nu är det värvningstävlingGratismakeup.se och i potten ligger ett presentkort på Kicks för 1000 kr! Ge mig en chans genom att bli medlem snälla söta ni! (Ställ sedan upp själva vetja.) ˆ–˜

Tävlingen slutar 27 April!

Bookmark and Share Pusha Följ med bloglovin' Follow me on Twitter

Kommentarer


Kontakt: Skicka mig ett e-mail!

Jag tar emot designbeställningar. Kika på designsidan!


Sofia

Man kan koka ris till en gröt. Altså överkoka ris jättemycket och ge till hundar när dom är dåliga i magen och kräks. Vätskeersättning är också bra.

Kommentera inlägget här:



« Namn
« E-post (visas ej)
« Hemsida/Blogg
« Kommentar
Kom ihåg mig?
Related Posts with Thumbnails