Them blopycats

2010-04-17 16:24:44
Trista nyheter imorse. Jag fick reda på att en bloggartjej har tagit min design "Early Bird", angett sig själv som ägare och lagt ut den gratis på sin blogg. :( Sånt blir man less på! Vad ska man säga? Fult... Jag har i alla fall sagt till henne att ta bort den.

Men nu när jag gick in för att kolla om det skett någon ändring, så ser jag dessutom min bild på Totoro i jorgubben, plus mina länkbanners. ?_? "Early Bird" ligger oxå kvar.

Tydligen är jag inte den enda som hon har frankenbloggat. (← satt ihop delar av olika bloggar!)

Nu hänger jag ut henne så de andra drabbade kan checka (http://mybrandies.com)

Bookmark and Share Pusha Följ med bloglovin' Follow me on Twitter

Kommentarer


Kontakt: Skicka mig ett e-mail!

Jag tar emot designbeställningar. Kika på designsidan!


Lena Svensson

Suck, vad säger man! Man blir så arg! Stäm henne o tjäna lite pengar :). Vet en jurist, bildombudsmannen, som jobbar mot provision. Lika gott åt henne!!

giant woman

Så jävla dålig stil! OFF WITH HER HEAD!

Anneli + vavvorna

Men vad fräckt! Det är bra att du "hänger ut" henne.

Sofia

det är så jäkla fegt.

Daniela/Neliz

Idioter finns det gott om! Bra att du hängde ut henne, borde de flesta göra när de är med om samma sak (Men av nån anledning låter de bli, förstår inte varför)

Har hon svarat dig någon gång?

Candy

Vad tråkigt. Av hennes blogg att döma tycks hon vara en Kissie-wannabe, så troligen blir hon bara glad över den här uppmärksamheten. >_<

Kommentera inlägget här:



« Namn
« E-post (visas ej)
« Hemsida/Blogg
« Kommentar
Kom ihåg mig?
Related Posts with Thumbnails