Pryltips

2009-09-11 13:13:58
Vad hände med <u>-taggen egentligen?

Jag hade ju gjort en css-class på den.
Nu defineras den understrukna texten med en <span>-tag... :/

Varför går det inte längre att använda <u></u>??


—————————————————————————————————————————————————

TIPS

Här är ett urval ur min eBay watchlist denna vecka:

Hello Kitty Storage Case Pill Box

6 fack med klicklock.

Jag tycker den vore perfekt till att ha hundgodis i när man är ute! :D
Då kan man ju ha olika sorters hundgodis i varje fack. Totoro och Dollie har olika favoritgodisar så jag blev glad när jag såg den här.

Visst kan man ha den till medicindosa, att ha småpengar i, smycken, eller vad man nu vill. Varje fack är ungefär 4x2 cm. Smart också att man kan hänga fast den i kulkedjan.


Nu blir det lite lunch för min del!

Läs även andra bloggares åsikter om:

, , , , ,


Bookmark and Share Pusha Följ med bloglovin' Follow me on Twitter

Kommentarer


Kontakt: Skicka mig ett e-mail!

Jag tar emot designbeställningar. Kika på designsidan!


Marcus

Snälla lan du inte rösta på min blogg i en tävling?

http://niklasvikt.blogg.se/2009/september/veckans-bloggtavling-final.html#comment



Gå in på länken och skriv nr 6 som är mitt bloggnummer..



Jag kanske kan stå till tjänst med något som du behöver hjälp med? :)

Kommentera inlägget här:



« Namn
« E-post (visas ej)
« Hemsida/Blogg
« Kommentar
Kom ihåg mig?
Related Posts with Thumbnails