Söndagspyssel

2009-09-13 13:15:08
Är det någon mer än jag som tycker att söndagar alltid är ganska långtråkiga och trista i största allmänhet?

––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––
:e dagen i Dollies löp. Hon verkar må bra, inte lika butter som för någon vecka sedan. Hon ligger på min säng och tuggar på ett pizza-ben.


Det enda avvikande är att hon inte är lika glad i maten. Annars brukar hon sluka sina portioner som en liten dammsugare. Därför brukar vi kalla henne för punchrullen ibland, hihi.
––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––


Men om ni är uttråkade och behöver något att pyssla med så kan ni få klura på det här. Ett ordpussel som jag har gjort själv. :)

Den första rutan har jag hjälpt er med, sedan är det bara att få dit de övriga rutorna med bokstäver så att ord bildas både vågrätt och lodrätt.







Bookmark and Share Pusha Följ med bloglovin' Follow me on Twitter

Kommentarer


Kontakt: Skicka mig ett e-mail!

Jag tar emot designbeställningar. Kika på designsidan!


Kommentera inlägget här:



« Namn
« E-post (visas ej)
« Hemsida/Blogg
« Kommentar
Kom ihåg mig?
Related Posts with Thumbnails