Hundmöte och träning

2009-09-12 13:05:16
Hej på er!

Jag har ett par foton att lägga upp som jag helt glömt. När vi var ute på promenad här i... det måste ha varit en månad sedan tror jag... då träffade vi två fina långhåriga Chihuahua-hanar som hette Simba och Timon! :)

Dollie och Simba hade väldigt kul, medans Timon och Totoro höll sig lite i bakgrunden och höll uppsikt.




För tillfället är Totoro ute på promenad med Shiborna. Om några minuter ska jag och Sara gå ut med Dollie. Att gå ut med T & D samtidigt är ganska omöjligt nu när dollie löper. Jag tänkte fortsätta träna Dollie, och då är det ju bästa att hon är ensam. Det går riktigt bra nu! Hon skäller knappt på mötande hundar! Hon har fixat det där med ögonkontakt med mig för att få godis. Att hoppa upp i mitt knä på inkallning är hon också bra på. Jag är så stolt över lilla Dollsan. ^_^

Nu går vi ut!

Läs även andra bloggares åsikter om:

, , , , ,


Bookmark and Share Pusha Följ med bloglovin' Follow me on Twitter

Kommentarer


Kontakt: Skicka mig ett e-mail!

Jag tar emot designbeställningar. Kika på designsidan!


HÄNI

åh, söta bilder!

Kommentera inlägget här:



« Namn
« E-post (visas ej)
« Hemsida/Blogg
« Kommentar
Kom ihåg mig?
Related Posts with Thumbnails