Foto: Hundens Dag

2009-09-20 19:47:36
Ok nu har jag gjort lite snabb fotoredigering! Bilderna blev helt ok, några lite suddiga tyvärr.

Här kommer en bildbomb med olika hundraser!

"Ai ai ai! Amigos!"
Två vita, men väldigt mycket större hundar!
Totoro tyckte det var spännande att hälsa på Vit Herdehund.
Söta!
Två charmiga Mops softar i vimlet och kollar in förbipasserande.

En Weimaraner med bestämda steg. Jag tror han vill till Hot Dog Bar.

Denna Australiska Cattledog var något nytt för mig.

En Basset har visst fått ögonen på något.

En vit Chihuahua!
"Men Matte, hallå...
Det är ju jag, Totoro".

Ja. Honom känner vi ju igen!

En fin Dvärgpincher med skinande blank päls.

En Schnauser. Inte helt säker, men jag tror det är en mellanstor.

Den här rasen, Svensk Lapphund, hade jag inte heller sett förut.

Tre små bakdelar.

Totoro och Dollie hälsade på en Chihuahua på 7-månader.

En Pomeranian ser härligt
kramgod och fluffig ut.

En Dvärgpincher igen,
men en brun. Väldigt fin!

Den här Rottweilern hälsade vänligt på oss. Titta så fint han posade för kameran!

Jag kan inte komma fram till vad det är för ras. Hjälp?

Här är visst en Shar-Pei.
Cool kille.

En Airedale Terrier.
När jag ser pälsen tänker jag på en gammeldags nallebjörn.

Jag avslutar med en bild på min lilla bus-bulle Dollie!


Bookmark and Share Pusha Följ med bloglovin' Follow me on Twitter

Kommentarer


Kontakt: Skicka mig ett e-mail!

Jag tar emot designbeställningar. Kika på designsidan!


Gizmo & Leeloo [Ett hundliv i all sin glans]

Åh så fina bilder:D

~Maria~

Jättefina bilder!



Jag letar runt på nätet om någon ev fotade min amstaff när han badade i fontänen, fick tyvärr inga bilder själv av det.

Caroline, LINA FRANKღ

Så lite så :) Tack så mkt!

Anneli

Vad många fina bilder du tog ifrån Kungsträdgården. Tyvärr hann vi inte ses, Yoda och jag var där vid kvart över 11, men kunde bara stanna ca 1 timme. Yoda blev så otroligt nervös av alla andra hundar som var där, så till slut var det bara att åka hem. Han brukar inte reagera så starkt, men han hade kanske en "dålig dag". Vi får ses en annan gång.

Kommentera inlägget här:



« Namn
« E-post (visas ej)
« Hemsida/Blogg
« Kommentar
Kom ihåg mig?
Related Posts with Thumbnails