Årets design- och inredningsevent

2009-09-30 13:14:38

Weeee!

Ikväll ska jag och Nadia gå på smygpremiären av inrednings- och designmässan Hem 2009 som äger rum på Stockholmsmässan i Älvsjö.

Stort tack till Sara som gav mig biljetter! ;)
Det ska bli spännande. Jag söker ju inspiration för fullt till min nya lägenhet, och jag hoppas få en hel del idéer och tips. Jag ska spana in färger, tapeter, dekoration och allt sånt kul.

Ska snart gå och fixa mig i ordning lite, men först blir det en kopp te och något att äta.
Är det någon annan som tänker besöka mässan?

Återkommer med utvärdering! :)


Bookmark and Share Pusha Följ med bloglovin' Follow me on Twitter

Kommentarer


Kontakt: Skicka mig ett e-mail!

Jag tar emot designbeställningar. Kika på designsidan!


Kommentera inlägget här:



« Namn
« E-post (visas ej)
« Hemsida/Blogg
« Kommentar
Kom ihåg mig?
Related Posts with Thumbnails