USB-filt

2009-10-06 12:08:32
Jag tror jag har hittat mitt höst- och vinterfynd! En filt som värms upp och håller värmen genom datorns USB-port. Eftersom jag ständigt fryser under detta halvår så kan nog den här filten vara lösningen. Det är jobbigt att inte kunna få upp värmen själv när man väl börjat frysa. Det gör liksom ont i leder, i själva benmärgen typ. Jag värmer mina vetekuddar i micron flera gånger varje dag - de funkar väldigt bra - men de tappar värmen snabbt. Klär jag på mig för mycket kan jag typ inte röra mig.

Suck... vilka problem.

I och för sig är Totoro och Dollie två små räddare i nöden. Det finns verkligen inget gosigare än när de ligger i knät och myser. Men jag tror jag ska jämföra lite priser och slå till på den här filten, som jag kan svepa in mig i eller ha i knät när jag sitter vid datorn. Jag har inte sett någon motsvarighet i Sverige. Är det någon av er läsare som känner till någonting liknande??

Tipsa gärna
! (ˆ−ˆ)

Priset är $25 hos Usb.Brando.com och frakten till Sverige endast $3.


Bookmark and Share Pusha Följ med bloglovin' Follow me on Twitter

Kommentarer


Kontakt: Skicka mig ett e-mail!

Jag tar emot designbeställningar. Kika på designsidan!


Sofia

älskar er design :D

Maja.

Åh vad bra! Jag som fryser ihjäl mig om kvällarna när jag sitter framför dumburken och håller på. Tack för tipset!

Anna Nyberg

Gud vilken smart!

Neha

Tack så mycket=)



Hehe hade jag husdjur så hade jag nog terrat dom med kameran också

Kommentera inlägget här:



« Namn
« E-post (visas ej)
« Hemsida/Blogg
« Kommentar
Kom ihåg mig?
Related Posts with Thumbnails