15:48...

2009-10-25 15:48:15
Hejsan hejsan. Inte mycket action här på bloggen idag. Hundarna sover, och det gör mig sömnig bara att titta på dem! Igår gjorde jag några små ändringar i designen, bland annat mini-ikoner till datum, tid, kategori etc. i varje inlägg. En ny signering också. Lite småpyssel sådär.

Min brors flickvän Matilda vill gärna att jag ger hennes blogg en makeover.
Weee! Det är ju alltid lika skoj att fixa med bloggdesign tycker jag.
Jag väntar på lite ideér och önskemål på färger och stil med mera som inspiration. Ett roligt uppdrag, det ska bli spännande.

Ikväll ska vi testa nåt nytt till middag. Eller nytt och nytt - fajitas har jag ätit förut, men det är någon "mixpåse" från  Old el Paso som ska ge smak på grönsakerna. Jag gillar dock inte bröden... lite svampiga.

Jag har smygstartat julen!
Hihhi... Ja, så skulle man kunna säga. Annas fullkornspepparkakor är helt enkelt FÖR goda för att kunna motstås. Det finns en till sort som är hur goda som helst, min andra favorit. Ganska stora pepparkakshjärtan i en rund förpackning och en ettikett som ser lite gammaldags ut. Vad sjutton heter de nu igen!? Mums...

Nej, nu ska jag försöka vara lite kreativ i photoshop. Mata ne!
Bookmark and Share Pusha Följ med bloglovin' Follow me on Twitter

Kommentarer


Kontakt: Skicka mig ett e-mail!

Jag tar emot designbeställningar. Kika på designsidan!


Matilda

Hej! Jag funderar på att ge dig fria händer med min bloggdesign, jag har ingen aning om hur den ska bli :P Du kan ta bilder från min facebook(om det går) och använda. Om du vill? För jag kan verkligen inte komma på hur jag ska designa den!

Kommentera inlägget här:



« Namn
« E-post (visas ej)
« Hemsida/Blogg
« Kommentar
Kom ihåg mig?
Related Posts with Thumbnails