Pet Flys till Dollie!

2009-10-15 18:19:20
Här är mitt bästa köp denna vecka!
Jag blev så glad när jag hittade den här på eBay. Och jag blev såklart ännu gladare när jag fick den för $41 US dollar!
Det har tagit mig ett tag att hitta en transportväska till Dollie, men då och då poppar det upp små eBay-pärlor.

Jag var bestämt ute efter en Pet Flys. Just den här modellen "Paw Princess" har funnits länge, och det fina är att den passar så bra tillsammans med Totoros blågröna modell.

Själva väskan är otroligt stabil och godkänns bland annat av flygbolagen. På kortsidorna finns ett gallerfönster / lufthål. Inuti finns en filt och ett koppelfäste.

Det är bra att waworna nu har en varsin.

Fler bilder:






Bookmark and Share Pusha Följ med bloglovin' Follow me on Twitter

Kommentarer


Kontakt: Skicka mig ett e-mail!

Jag tar emot designbeställningar. Kika på designsidan!


Kommentera inlägget här:



« Namn
« E-post (visas ej)
« Hemsida/Blogg
« Kommentar
Kom ihåg mig?
Related Posts with Thumbnails