Filmfredag

2009-11-06 16:59:07
Fredag!
Idag har jag varit ganska passiv. Jag går för tillfället på två olika penicillinkurer samtidigt så jag är inte direkt på topp. Det är skönt att ta det lugnt.

Kollade på film - Saw 5 - kände att det är dags nu när 6:an är på bioduken. Fy ffffn... Men det hade jag väntat mig! Jag tänker inte gå och se 6:an på bio, det är ingen "biofilm" för mig. Det får vänta, tills den kommer på DVD eller TV.

Sedan blev det lunch, grönt te och rostat hembakat bröd. Samtidigt var det den brittiska versionen av Halv Åtta Hos Mig på TV. Programmet heter Come Dine With Me och det är absolut sevärt. Samma roliga koncept.

Just nu har jag lagt in en annons på Blocket. Mamma har tjatat och bett om hjälp... Jag fattar egentligen inte riktigt hur man inte kan klara av en sådan sak. Men jag är snäll.

Det är en loftsängstomme från IKEA som ska bort.
Är det möjligtvis någon som är i behov av en loftsäng och brinner över att få montera ihop någonting?!

Jag pysslar lite i Photoshop. Det blir bland annat en ny profilsida till bloggen, i samma stil med min design. Jobbar också med en reklamannons för Asia Jam.

Ikväll blir det antingen en film eller ett par avsnitt av Supernatural.

Trevlig fredagskväll på er!

Bookmark and Share Pusha Följ med bloglovin' Follow me on Twitter

Kommentarer


Kontakt: Skicka mig ett e-mail!

Jag tar emot designbeställningar. Kika på designsidan!


Anonym

Hej!

Jag kommer spionera på dig här nu när jag är borta! Jag har en blogg med söta och lite fåniga bilder på Olof om ni vill hålla koll på vad vi sysslar med, men än så länge är dagarna väldigt enformiga. (typ äta. bajsa, sova)

bloggen heter minkawik@blogspot tror jag.

VAd äter du penecilin för??



kram

Kommentera inlägget här:



« Namn
« E-post (visas ej)
« Hemsida/Blogg
« Kommentar
Kom ihåg mig?
Related Posts with Thumbnails