Blogg Makeover

2009-11-04 16:16:46
Min lillebrors flickvän Matilda frågade mig nyligen om jag hade lust att hjälpa till med att snygga upp hennes blogg! Det kändes jättekul att hon ville ha min expertis, hihi.

Abso-friggin-lutely. Bloggen "Sminklådan" handlar just om smink och Matildas väg till Make Up Artist. Jag blev såklart helt salig eftersom jag älskar att designa, och jag började söka inspiration för en idé som poppade upp. Matilda gav mig fria händer. En utmaning - men skoj! Jag har i alla fall ett litet hum om hennes favvofärger, och jag tror att jag fick till det med svart och en pop-lila.

Jag gjorde ett par inslag med sminkdetaljer, som eyelinern i logon och ögonskuggs-etuiet till länkmeny. Nu är makeovern utförd!

Ni får gärna besöka bloggen och slänga tillbaka lite kommentarer till mig!

Länken till Sminklådan är: http://sminkladan.blogg.se/



Bookmark and Share Pusha Följ med bloglovin' Follow me on Twitter

Kommentarer


Kontakt: Skicka mig ett e-mail!

Jag tar emot designbeställningar. Kika på designsidan!


Matilda

Tack så jättemkt! Det blev kanonfint! Jag är så nöjd!

Kommentera inlägget här:



« Namn
« E-post (visas ej)
« Hemsida/Blogg
« Kommentar
Kom ihåg mig?
Related Posts with Thumbnails