Athos i katthimlen

2009-11-16 17:15:01
Det ligger en dimma av sorg över oss här hemma. I morse fick Athos somna in för evigt. Jag skrev häromdagen lite kort om att han mått dåligt de senaste dagarna, och nu i helgen märktes det tydligt att han gett upp. Nu på söndag den 22 november skulle han ha fyllt 16 år.

Jag kelade med Athos en stund och tog ett sista farväl innan mamma åkte iväg med honom till veterinären. ;_;


Käraste gammelgubben, du är saknad.


Bookmark and Share Pusha Följ med bloglovin' Follow me on Twitter

Kommentarer


Kontakt: Skicka mig ett e-mail!

Jag tar emot designbeställningar. Kika på designsidan!


Thomas

Stackarn! <:(

Kom ihåg när min hamster dog, blev helt knäckt..

Btw du har en riktigt fin blogg det ska du veta!

Kommentera inlägget här:



« Namn
« E-post (visas ej)
« Hemsida/Blogg
« Kommentar
Kom ihåg mig?
Related Posts with Thumbnails