Rosa lôve

2009-07-28 17:30:02

I helgen tittade hela familjen på Heroes, TV-serien. Vi är lite crazy i serier faktiskt... Vi har slukat bland annat Prison Break, 24, Lost, Harper's Island.
Jag badade Dollie, med Crazy Pet's Piña Colada dog shampoo. Många hundschampon luktar "funky", men det här luktar gott, och pälsen blir väldig mjuk och glansig. 

 

Jag surfade också runt lite bland mode och accessoarer, och hittade lite snygga grejer som jag satte ihop. Jag gillar rosa i alla möjliga nyanser!


Blekrosa klänning från H&M, med fina volangdetaljer. Jag tycker den är otroligt söt! Tror nog jag ska svänga in på H&M och kolla in den närmare. Visst ser materialet tunt och fint ut? Jag skulle absolut kunna tänka mig den, empir-skuret är helt i min smak. (Pris 229:-)

 

Fransk manikyr, nagellackstrio från H&M. Hur många gånger har man kört med fransk manikyr? En klassiker som aldrig känns aldrig fel. Nu har jag inte så långa naglar... det får vänta lite! (Pris 59,50:-)


Romantiskt armband från Accessorize. Snyggt med stora pärlor, och en söt rosett som passar in. (Pris 100:-)


Stilettosko från asos.com. I lôôve... En riktig "fot-bakelse"!? För oss som inte pallar så höga klackar - ballerinaskor. Inte lika elegant, men... Äh! På med stilettosarna! (Pris 400:-)


Make-up mix. Från vänster: 6 ögonskuggor från I.D. Bare Escentuals. Nyanserna är, uppifrån: Skinny Dip, Chenille, Cultured Pearl, City Lights, Grace, Rapture.

Wet/Dry Shadow Brush och Double Ended

Precision Brush från I.D. Bare Escentuals.
Juicy Tubes läppglans från Lancôme.
Produkterna från Bare Escentuals och Lancôme finns bland annat hos KICKS. För onlineshoppare finns ett stort urval hos till exempel Sephora.


Bookmark and Share Pusha Följ med bloglovin' Follow me on Twitter

Kommentarer


Kontakt: Skicka mig ett e-mail!

Jag tar emot designbeställningar. Kika på designsidan!


Kommentera inlägget här:



« Namn
« E-post (visas ej)
« Hemsida/Blogg
« Kommentar
Kom ihåg mig?
Related Posts with Thumbnails