Tävling: Posh Supertävling

2009-12-03 12:36:18
Här har jag hittat en utmärkt tävling! Jag som söker en varm vinterjacka till Dollie har chansen att välja just en sådan i tävlingen som Posh Poodle håller i samarbete med Posh Pooches! Ja, man kan vinna ett presentkort på 300:- och välja en produkt ur sortimentet att spendera det på. En vinnare utses 20 december. Tipsa dina hundvänner!


Vad skulle jag välja då?

 

En jacka med gosigt foder som värmer lilla Dollsan när hon är ute i vinter. Den får även vara vattenavstötande! Någon av desss två skulle passa henne jättefint.

Så nu får vi ta och hålla våra tummar och tassar och hoppas att vi vinner!!


Bookmark and Share Pusha Följ med bloglovin' Follow me on Twitter

Kommentarer


Kontakt: Skicka mig ett e-mail!

Jag tar emot designbeställningar. Kika på designsidan!


Kommentera inlägget här:



« Namn
« E-post (visas ej)
« Hemsida/Blogg
« Kommentar
Kom ihåg mig?
Related Posts with Thumbnails