Misshandlad hund

2009-12-16 11:02:37
God Morgon. Fast jag vet inte om den är så god. Vid frukostbordet imorse såg jag en artikel i Metro om en hund som blivit svårt misshandlad i drygt två år. Hunden hördes gråta och skrika av smärta.

Herregud. Jag blir så himla ledsen, och arg. Jag fattar inte hur man kan göra såhär.

Nu har hunden blivit omhändertagen och mår bra. Fysiskt i alla fall...

Tur att det fanns en snäll människa som ger den här hunden ett nytt bra liv med omvårdnad och kärlek som han förtjänar!

Bookmark and Share Pusha Följ med bloglovin' Follow me on Twitter

Kommentarer


Kontakt: Skicka mig ett e-mail!

Jag tar emot designbeställningar. Kika på designsidan!


Kommentera inlägget här:



« Namn
« E-post (visas ej)
« Hemsida/Blogg
« Kommentar
Kom ihåg mig?
Related Posts with Thumbnails