En glittrig överraskning

2009-12-01 16:08:30
Hej hej! Första december idag. Adventskalenderljuset fick brinna vid frukostbordet imorse, ni vet ett sånt där ljus med datum på fram till julafton.

Sara, en av mina assistenter, hade med sig en liten grej till mig idag. Hennes pojkvän hade varit på en gala och då fått plocka till sig diverse prylar.

Det var bland annat en rosaglittrig Twinkle Eyeshadow från Make Up Store, och Sara som inte diggar rosa tänkte direkt på mig.

Det tyckte jag var så himla gulligt! Tack snälla Sara!!


Nu ska jag spana efter lite julklappar på nätet. Jag planerar att komma in med lite julklappstips då och då under veckan. Håll utkik!


Bookmark and Share Pusha Följ med bloglovin' Follow me on Twitter

Kommentarer


Kontakt: Skicka mig ett e-mail!

Jag tar emot designbeställningar. Kika på designsidan!


Sabina

Vad snällt :)



Gå in och rösta på mitt bidrag, http://www.yourmoda.se/klanningar/Show.aspx?id=9485

Skönhetsbloggen!

Wow! :)

Kommentera inlägget här:



« Namn
« E-post (visas ej)
« Hemsida/Blogg
« Kommentar
Kom ihåg mig?
Related Posts with Thumbnails