Åh nej - Sliten ritplatta

2009-12-31 13:02:13
Hmm. Min ritplatta som jag använder har börjat bli slö. Eller egentligen är det inte plattan, utan själva pennan som har blivit sliten. Udden är helt nerfasad på ena sidan och kan ju göra fula rispor i plattan. Så nu ska jag titta runt i datoraffärer på webben efter en ny penna eller nya uddar som man kan sätta in!

Ritplattan jag använder heter Wacom Bamboo och jag är verkligen nöjd! Jag skulle inte klara mig utan den. Den klassiska datormusen har åkt ut för länge sen, för pennan är så mycket bättre - och lättare eftersom det faktiskt räcker med små rörelser för att täcka hela skärmytan.


Viktigt - Hitta nya pennspetsar

Bookmark and Share Pusha Följ med bloglovin' Follow me on Twitter

Kommentarer


Kontakt: Skicka mig ett e-mail!

Jag tar emot designbeställningar. Kika på designsidan!


Penny ッ

Haha, lyckats med samma sak oO' Inte kul..

Iaf, hittade du nya ?? :'D

sv. haha, vsg (typ? xD) och taack :')

Kommentera inlägget här:



« Namn
« E-post (visas ej)
« Hemsida/Blogg
« Kommentar
Kom ihåg mig?
Related Posts with Thumbnails