Torsdag

2009-12-03 13:27:42
Idag tänkte jag eventuellt måla om naglarna, om jag hinner. Då blir det China Glaze Rosita som jäg ännu inte har testat! Hoppas det blir fint korall.

Jag har börjat lyssna på en ny ljudbok. Den Förlorade Symbolen, den senaste av böckerna av Dan Brown, som är en fortsättning på professor Robert Langdons äventyr. Har kommit en bit in på CD 2 och det är så spännande. Jag är redan fängslad!

Paket från Ellos har kommit. Kul! Mamma och jag har gjort en gemensam beställning. Den här lila klänningen köpte jag. Jag tycker att är färgen är awesome. ˆ−ˆ Mamma köpte en grå kappa. Bilder från Ellos onlinebutik:



Bookmark and Share Pusha Följ med bloglovin' Follow me on Twitter

Kommentarer


Kontakt: Skicka mig ett e-mail!

Jag tar emot designbeställningar. Kika på designsidan!


★Svantes mamma★

hihi tack så mkt... Aaa, de kan bli en bra tutoiral faktiskt. Men de går väl att stanna mitt upp i markeringen, och sedan trycker man på en knapp (vilken) för att fortsätta markera mer????



Kram kram

Kommentera inlägget här:



« Namn
« E-post (visas ej)
« Hemsida/Blogg
« Kommentar
Kom ihåg mig?
Related Posts with Thumbnails