Albert Dock

2009-12-17 12:49:47
Hej hej! Vilket snökaos det är ute, det snöar för fullt och yr runt. Men det är så himla vackert! Just för tillfället håller jag på och pysslar i Photoshop. (Surprise surprise I know...)
Bland annat ska Tsukii få en länkbanner, och så har jag några foton på G.

Jag borde/måste ta mig till en optiker och göra om ett syntest för att jag känner att synen förändrats sedan jag skaffade mina första glasögon. Det märker jag när jag sätter på mig dem, men det verkar bara vara ena ögat. Jag har inte brytt mig så mycket... för jag använder dem trots allt inte så ofta.

Usch, alla måsten. Nu kom jag på en hel hög andra grejer jag borde ta tag i.

Ok här är ett foto där jag har glasögon, men det syns knappt! Tiny, tiny... Min assistent Jessica och jag är i Liverpool och strosar runt i Albert Dock.


Bookmark and Share Pusha Följ med bloglovin' Follow me on Twitter

Kommentarer


Kontakt: Skicka mig ett e-mail!

Jag tar emot designbeställningar. Kika på designsidan!


Kommentera inlägget här:



« Namn
« E-post (visas ej)
« Hemsida/Blogg
« Kommentar
Kom ihåg mig?
Related Posts with Thumbnails