10:09:22 kvar

2009-12-10 12:19:48
Jag är grymt morgontrött, och har varit det ett tag. Det brukar inte vara så, jag vaknar alltid tidigt, nästan som en inställd klocka. Kan det vara det bittra vintermörkret?
Kanske logiskt sett...men det har inte påverkat mig tidigare.

Den Förlorade Symbolen kan jag knappt släppa nu. Den är väldigt spännande! Jag gillar all den där mystiken kring uråldriga och gömda symboler, det är liksom som en skatt med historiska fakta. Nu har jag kommit drygt halvvägs av den totala speltiden på 21 timmar och 19 minuter. Jag måååste fortsätta lyssna idag, det är 10 timmar kvar!

För övrigt håller jag faktiskt på och filurar på en tävling som jag har planerat att hålla här på bloggen. Det är inte riktigt klart än, men kom tillbaka och håll ögonen öppna för mer info!

Ikväll är det Nobellmiddag, just det. Jag brukar tycka att det är skoj att gissa vilken färg på klänningarna som drottningen och prinsessorna kommer att bära. Själva banketten är lite kul att titta på.

Bookmark and Share Pusha Följ med bloglovin' Follow me on Twitter

Kommentarer


Kontakt: Skicka mig ett e-mail!

Jag tar emot designbeställningar. Kika på designsidan!


Kommentera inlägget här:



« Namn
« E-post (visas ej)
« Hemsida/Blogg
« Kommentar
Kom ihåg mig?
Related Posts with Thumbnails