Bygg och visa ditt hem på nätet!

2009-12-10 13:43:24
Här kommer ett tips för alla som älskar homestyling, design, hus & hem. En fantastisk källa för inspiration till hemmet! Den här sidan var helt ny för mig, och jag tycker att det är hur roligt som helst att titta  och få tips på inredning!

Hur funkar det?

Skapa ditt konto - det är gratis. Sedan är möjligheterna hur stora som helt i form av bostadsval. Bygg din lägenhet, ditt hus eller den lyxiga herrgården som du alltid drömt om. Lägg till olika typer av rum. Det är enkelt att lägga upp bilder till varje rum.

Jag skapade precis ett konto och planerar att bygga min nya lägenhet, hihi.

Hur ser ditt hem ut??


Bookmark and Share Pusha Följ med bloglovin' Follow me on Twitter

Kommentarer


Kontakt: Skicka mig ett e-mail!

Jag tar emot designbeställningar. Kika på designsidan!


Anneli

Dit måste jag gå in och kolla. Låter helkul.

Kommentera inlägget här:



« Namn
« E-post (visas ej)
« Hemsida/Blogg
« Kommentar
Kom ihåg mig?
Related Posts with Thumbnails