Om färg, rutigt & Monroe

2009-08-15 10:33:01
Rutig och färgglad - Så kommer hösten troligen att bli. Diadem är också en grej som blir stor igen. Vad tycker ni om rutigt? Safe, klassiskt och trendigt, eller tråkigt och överanvänt??

Kläderna och accessoarerna på bilden kommer från Asia Jam.

Jag läste för övrigt ett par artiklar om en kommande filmatisering om Marilyn Monroes liv, och diskussioner om vem som ska axla rollen som den ikon hon har blivit. Det är ju som väntat väldigt hush hush om detta, men tre namn som nämnts är Scarlett Johansson, Michelle Williams och Kate Hudson. Jag och min systerkom att tänka på flera andra som faktiskt skulle passa i rollen. Till exempel Diane Kruger, Katherine Heigl, och Renee Zellweger. Kan ni komma på någon?

Bookmark and Share Pusha Följ med bloglovin' Follow me on Twitter

Kommentarer


Kontakt: Skicka mig ett e-mail!

Jag tar emot designbeställningar. Kika på designsidan!


Junitjej

En sådan fin blogg du har!

Kommentera inlägget här:



« Namn
« E-post (visas ej)
« Hemsida/Blogg
« Kommentar
Kom ihåg mig?
Related Posts with Thumbnails