Biljettlös BE-addict

2009-08-22 17:26:05
Jag deppar lite idag... Coldplay spelar på Stadion ikväll och jag har ingen biljett. Sitter och kollar på Blocket.se hela tiden efter biljetter. Det verkar finnas väldigt många som har extrabiljetter eller som säljer sina. Men jag måste ha rullstolsplats, och jag tror att det måste vara just en sån biljett. Aargh... skulle ha varit ute i god tid... stoopid me.

MEN... :)

Jag har vunnit några auktioner på eBay! Makeup igen. Faktiskt så håller jag på att samla på mig lite nytt makeup, samtidigt som jag slänger allt det gamla. Ehrm... Kanske inte borde erkänna det här, men några av de ögonskuggor jag haft i min samling är minst 10 år - usch jag vet - men just därför. Mitt favvomärke bland mineralsminken är I.D. Bare Escentuals. De nyaste bland mina BE-grejer är en ögonskugga och en blush. Ögonskuggan är en sotig, mörklila Glimpse som heter Black Pearl. Blushern har en kall rosa nyans och heter Beauty. Jag är väldigt nöjd med båda!

*lyssnar på min Coldplay playlist*


Bookmark and Share Pusha Följ med bloglovin' Follow me on Twitter

Kommentarer


Kontakt: Skicka mig ett e-mail!

Jag tar emot designbeställningar. Kika på designsidan!


Anonym

Jag har faktiskt köpt vanlig biljett till en utomhuskonsert en gång, och snackat mig upp på rullstolsrampen (ja, jag har rullstolsbiljett, men mitt sällskap som försvann har biljetten... vad konstigt att de har gjort den så liten...)

Kommentera inlägget här:



« Namn
« E-post (visas ej)
« Hemsida/Blogg
« Kommentar
Kom ihåg mig?
Related Posts with Thumbnails