Intermission

2009-08-17 18:12:53
Hej! Gör ett snabbt inlägg här mitt i seg-deg-timmen. Jag tycker alltid att allt går så segt runt den här tiden... Gaah... -_-

Kollar mail, hänger på facebook (den nya besattheten heter "Pirates: Rule the Caribbean"), pillar med Photoshop.

Förra veckan gjorde jag några ändringar i designen och layouten här på min blogg! Jag lade in en högerspalt och flyttade över lite bilder och länkar för att fördela balansen. Jag gillar att kategorierna och arkivet är lättare att komma åt.

Designen gjorde jag egentligen inte så mycket med - ny logga, nya rubriker i menyn, små css-ändringar.

Håller ni med om att det är snyggare så här?? :) Släng hit lite kritik nu då! :P

Slänger in en bild här på mig och min assistent Sara! Vi var på bröllopsfest i slutet av juni, och här bjuder vi på en "posh".


Bookmark and Share Pusha Följ med bloglovin' Follow me on Twitter

Kommentarer


Kontakt: Skicka mig ett e-mail!

Jag tar emot designbeställningar. Kika på designsidan!


Anneli

Håller med dig, det blev mer balans nu. Snyggt!

ellinor

fin design :D:D

Kommentera inlägget här:



« Namn
« E-post (visas ej)
« Hemsida/Blogg
« Kommentar
Kom ihåg mig?
Related Posts with Thumbnails