Lata dagar i solen

2009-08-10 17:32:27
Nu sitter jag här vid datorn med mina små älsklingar. Vi har fått sol så det räcker för idag. :)
I helgen har vi slappat på uteplatsen, solat lite, och haft siesta i skuggan.

Jag har verkligen blivit besatt av Loka med Fun Light, is och en skiva citron i - Mmm...
Helst en Loka med smak, till exempel Smultron & Citron eller Päron! Med lite Fun Light - den nya sommarsmaken Honeymelon - blir det grymt gott.

Digitalkameran ligger på laddning så jag letade fram några foton på datorn. Här kommer lite blandade bilder på Dollie!






 ~ Dollie, mamma "Wilma" och pappa "Nicky" ~

Bookmark and Share Pusha Följ med bloglovin' Follow me on Twitter

Kommentarer


Kontakt: Skicka mig ett e-mail!

Jag tar emot designbeställningar. Kika på designsidan!


Maria Lönnhammar

Åh söta rara lilla Dollie, det riktigt nyper till i hjärtat när jag ser henne :)



Kram från Maria och mamma Wilma

Kommentera inlägget här:



« Namn
« E-post (visas ej)
« Hemsida/Blogg
« Kommentar
Kom ihåg mig?
Related Posts with Thumbnails