Sötnosarna gosar!

2009-08-22 20:47:04
Här kommer ett par bilder i svartvitt på mina toksöta chihuahuor - Totoro och Dollie!


Älsklingarna har dragit ner ett täcke och myser i solen som skiner in.



Dollsan bjuder på en fin pose! Och Totoro var tvungen att se crazy ut.



Totoro älskar att klämma sig in mellan kuddar, täcken... Han blir liksom en burrito!



Totoro är koncentrerad på tuggpinnen, men Dollie flörtar med kameran.

Bookmark and Share Pusha Följ med bloglovin' Follow me on Twitter

Kommentarer


Kontakt: Skicka mig ett e-mail!

Jag tar emot designbeställningar. Kika på designsidan!


Anneli

Vad fina bilderna blev i svart/vitt. Du har verkligen jättefina hundar.



Har du tänkt något mer på döskalletröjorna?

Alisa -[Amor Vincit Omnia]- Alisas Blogg Awards

Åh sötnosar:D

Anna

Schysst design du har :)



Och jättefina hundar, jag funderar ibland själv på att antingen skaffa en chihuahua eller en liten papillon lite längre fram i livet.

Maria Lönnhammar

Superfint med svartvita bilder och lilla Dollie börjar se vuxen ut nu :)



Vi hörs!



Maria

Kommentera inlägget här:



« Namn
« E-post (visas ej)
« Hemsida/Blogg
« Kommentar
Kom ihåg mig?
Related Posts with Thumbnails