Saknaden av en vän

2009-08-31 13:48:16
Det här känns tugnt, och lite svårt att skriva.

Men jag vill tillägna detta blogginlägg min vän Palle, som nyss, oväntat, och alltför för tidigt lämnade den här världen.

Vi träffades för första gången och lärde känna varann 1994. Flera år i rad hade vi grymt kul på Valjeviken, ett sommarläger för ungdomar med muskeldystrofier. Vi gick i högstadiet tillsammans. Diggade din humor, du kunde få mig att skratta med bara en blick. Jag kunde alltid snacka med dig, du förstod precis, och det är jag glad för.

Det känns jättekonstigt att du är "borta" nu... :,(


Sov gott vännen!

♥ Tänker på dig ♥

Bookmark and Share Pusha Följ med bloglovin' Follow me on Twitter

Kommentarer


Kontakt: Skicka mig ett e-mail!

Jag tar emot designbeställningar. Kika på designsidan!


Alisa -[Amor Vincit Omnia]- Alisas Blogg Awards

Vila i frid!

Sofia

Oj vad fin bloggdesign du har! älskar färgerna du har!

nadia

<3<3<3

Yåålla

aow :(

Johanna * <3

Gud va tråkigt! Vila i frid på honom!



Fin blogg!

Kommentera inlägget här:



« Namn
« E-post (visas ej)
« Hemsida/Blogg
« Kommentar
Kom ihåg mig?
Related Posts with Thumbnails