Födelsedagspresenter

2009-08-09 09:40:28
God Morgon!

Jag fick många roliga presenter på min födelsedag, och jag tänkte visa några:

1. Hannari Tofu cell phone stand

2. Bare Escentuals Heal & Conceal brush

3. Lindt Excellance vit och mörk choklad med fyllning

4. Tonari no Totoro cell phone strap

5. Bare Escentuals Soft Focus Eyeshadow brush

6. Bare Escentuals 1 All over face color & 6 ögonskuggor

7. Choklad från Pralinhuset i Stockholm

8. Body Shop Cherry Blossom Diffuser

Bookmark and Share Pusha Följ med bloglovin' Follow me on Twitter

Kommentarer


Kontakt: Skicka mig ett e-mail!

Jag tar emot designbeställningar. Kika på designsidan!


Anneli

Grattis! Jättefina och roliga saker du fick på din födelsedag.

Kommentera inlägget här:



« Namn
« E-post (visas ej)
« Hemsida/Blogg
« Kommentar
Kom ihåg mig?
Related Posts with Thumbnails