Totoros gest #1

2008-04-04 20:20:44
Man blir så glad när solen skiner och känner att den värmer lite! Totoro och jag passade på att njuta lite extra av det idag. Tillsammans med assistent-Sara gick vi till gräsplanen vid grusgången. Minibasketbollen följde med för den är en stor favorit. Alltså... min lille gosegris är så underbar, han har redan bekantat sig så väl med sitt nya hem, familjen, området här omkring... Han skuttade så glatt runt idag! När han har gjort sitt och tycker att det börjar bli lite kallt, så springer han till mig och hoppar upp på min fotplatta. Han tittar på mig och jag vet att denna gest betyder:

"Kom då matte, nu går vi in."


Sara lyfte upp honom i mitt knä, och så mös han under fleecefilten på vägen in.
Bookmark and Share Pusha Följ med bloglovin' Follow me on Twitter

Kommentarer


Kontakt: Skicka mig ett e-mail!

Jag tar emot designbeställningar. Kika på designsidan!


Kommentera inlägget här:



« Namn
« E-post (visas ej)
« Hemsida/Blogg
« Kommentar
Kom ihåg mig?
Related Posts with Thumbnails