Första kommandot

2008-04-07 19:41:20
Inkallning

Efter lite träning i helgen har Totoro blivit jätteduktig på att komma till mig när jag ropar, även när han är helt upptagen med att busa runt med leksaker.

Jag fick hjälp att göra i ordning pyttesmå godbitar, till belöning. Ost- och kalkontärningar. Sen gjorde jag så att jag ställde mig nånstans och kallade in honom. Först "Totoro", då blir han uppmärksam. "Kom hit" - då kommer han till min fotplatta! Och så får han beröm och en godis på sekunden har gör rätt. Vad duktig han är, och vad roligt det är!! Nu funkar det även utan godis.
Bookmark and Share Pusha Följ med bloglovin' Follow me on Twitter

Kommentarer


Kontakt: Skicka mig ett e-mail!

Jag tar emot designbeställningar. Kika på designsidan!


Kommentera inlägget här:



« Namn
« E-post (visas ej)
« Hemsida/Blogg
« Kommentar
Kom ihåg mig?
Related Posts with Thumbnails