En avi är alltid kul!

2008-04-21 18:18:44
Den här dagen började bra. Iofs värker min arm fortfarande efter helgen - måste klaga liiite - (då den på nåt sett råkade hamna under mig i en konstig vinkel när jag skulle lägga mig) men det känns betydligt bättre idag!
Och så imorse dimper det ner en avi i brevlådan tillsammans med reklamen. YES! Vad kan det vara annat än en av de två paket jag väntar på från E-Bay!? Det passade ju bra just idag oxå eftersom jag hade en inbokad tid på banken och skulle till Kista C. Totoro fick självklart följa med, i vespan. Det är ingen vespa-as-in-scooter, utan bara min väska med en vespa på... bought in London! ;)
Jag väntade med att öppna paketet tills vi kom hem, och Totoro fått mat + promenad. Alla här hemma var grymt nyfikna så vi slet upp paketet och tog upp:

image27

En getingtröja, en tomtejacka och en turkos hello kitty hoodie! Jag köpte dem på E-Bay, helt sjukt billigt. De passade så bra och han ser grym ut i getingtröjan. Bzzz... nu kan han ila runt som den lilla geting han är. Idag är Totoro 13 veckor, så det var ju skoj att paketet kom idag! Jag ska fixa foton på Totoro i dessa crazy utstyrslar. Hoppas det andra paketet kommer snart - det är en riktigt stor grej. Nu är jag väl aningens galen i auktioner antar jag, så det lär komma fler saker... Vadårå, dollarn är så låg nu! :D

Bookmark and Share Pusha Följ med bloglovin' Follow me on Twitter

Kommentarer


Kontakt: Skicka mig ett e-mail!

Jag tar emot designbeställningar. Kika på designsidan!


Kommentera inlägget här:



« Namn
« E-post (visas ej)
« Hemsida/Blogg
« Kommentar
Kom ihåg mig?
Related Posts with Thumbnails