Chi-träff i Ekoparken

2008-04-28 17:50:23
Just det, en massa vavvor på en gång! Totoro blev överlycklig!! Det var skoj att träffa flera små sötnosar och deras mattar/hussar. Totoro och jag gick inte hela promenaden från Östra Station, eftersom det är rätt så buckligt och bökigt att köra i skogen med Permobilen. Vi tänkte möta gänget från andra hållet. Jag kom en bra bit ut på en stor äng, men det var brant på vissa ställen. Så där var vi, halvvägs. Totoro lekte av sig lite medans jag torkade bort kallsvetten efter att jag zick-zack-slirat ner för en brant...

Vi mötte hela chi-gänget och satte oss i gräset vid caféet. Totoro blev sitt "Mr Hyde" och hade riktigt kul med sina jämlikar. Han gav 150% och var självklart helt utslagen resten av dagen. Vi upptäckte att Tot, precis som matte, gillar kaffe. Det blev ett välbehövt bad på kvällen.

image42

Bookmark and Share Pusha Följ med bloglovin' Follow me on Twitter

Kommentarer


Kontakt: Skicka mig ett e-mail!

Jag tar emot designbeställningar. Kika på designsidan!


Hanna och hundarna

Trevligt att ses, han var ett riktigt litet charmtroll :)

Kommentera inlägget här:



« Namn
« E-post (visas ej)
« Hemsida/Blogg
« Kommentar
Kom ihåg mig?
Related Posts with Thumbnails