Nya grejer från i.d.

2009-10-16 19:06:32
I veckan fyllde jag på mitt lager mineralsmink, och precis som med t.ex. ögonskuggorna, gjorde jag även det här kapet på eBay!
Jag väntar med spänning på paketet och extra nyfiken är jag på borsten som vrids upp ur skaftet.

Nytt foundation längtar jag verkligen efter, för det gamla är nästan slut! Jag köpte en lite större burk på 9 gram i nyansen Fairly Light.

Och löspudret Mineral Veil, som är perfekt som grund men även fixerar den färdiga makeupen, är en favorit.

Dessa tre produkter gick på strax under 300 kr, inklusive frakten!


Jo, det är sant. Gissa om jag känner mig nöjd! ;)

Bookmark and Share Pusha Följ med bloglovin' Follow me on Twitter

Kommentarer


Kontakt: Skicka mig ett e-mail!

Jag tar emot designbeställningar. Kika på designsidan!


M

FUnkar det bra och köpa från ebay? Är det inte lättare på tradera? Vet du skillnaden? :D

Kommentera inlägget här:



« Namn
« E-post (visas ej)
« Hemsida/Blogg
« Kommentar
Kom ihåg mig?
Related Posts with Thumbnails