Pumpan: 6, 12 och 17 september

2010-09-26 13:37:12
Pumpa-update! Det var ett tag sedan jag postade bilder på pumpan. Senast (slutet av augusti) så var den mest mörkgrön -och orangespräcklig. Nu har den blivit mer "pumpa-lik", eller hur? ˆ–ˆ

Här kommer först en bild från 6/9:


Och här är den allt mindre grön. Fotodatum 12/9:


Hmm... Mer fläckar igen? Mr. Pumpa kanske föredrar en mer fördelaktig vinkel än i full profil? 17/9:

 

Tags: , , , ,


Bookmark and Share Pusha Följ med bloglovin' Follow me on Twitter

Kommentarer


Kontakt: Skicka mig ett e-mail!

Jag tar emot designbeställningar. Kika på designsidan!


已知 Mohammed☆ Al-debis

Grattis, du vann i min veckans blogg tävling,

Grattis, läs mer i min blogg..

已知 Mohammed☆ Al-debis

sv: grattis<3

Men en fråga, hur gör man så att under flikarna så är det prickar istället för streck...

Som din t.ex i flikar..

Jenny Sjöberg

Snygg pumpa! Och grattis till vinsten. Återkommer för tävlingen...

Kommentera inlägget här:



« Namn
« E-post (visas ej)
« Hemsida/Blogg
« Kommentar
Kom ihåg mig?
Related Posts with Thumbnails