På naglarna: Mörkblått + holo-glitter

2010-09-19 17:03:36
← Just nu. Häromdagen målade jag naglarna med ett mörkblått lack från China Glaze, nämligen Bermuda Breakaway. Jag har aldrig använt det tidigare faktiskt (inget stort fan av mörkblå i det hela) men jag måste säga att det såg bättre ut än väntat. Trots att det var väldigt tunt och kräver minst två lager för att täcka, så är jag extremt svag för creme-lack! Det är det bästa jag kan säga om det här lacket, även om jag inte diggar färgen. ˆ–ˆ

Därför ville jag lägga på ett glitterlack som jag visste skulle ge ett naglarna en helt annan nyans. Lacket från Steel som heter Lazer skiftar i grönt, blått och guld när det fångar ljuset. Jag tycker det blev coolt! Det påminner mig om påfågelsfjädrar.

Idag har jag varit och röstat. Jag är peppad inför valvakan ikväll! Wheee... spännande.

På tal om att rösta. Jag skapade ju en poll i förrgår angående ett designbyte. Kul att ni också vill se en förändring. :D Min nya bloggdesign är mer eller mindre klar, så det blir en uppdatering här inom kort. Men min kära layout behåller jag.

Tags: , , , , , , ,


Bookmark and Share Pusha Följ med bloglovin' Follow me on Twitter

Kommentarer


Kontakt: Skicka mig ett e-mail!

Jag tar emot designbeställningar. Kika på designsidan!


Kommentera inlägget här:



« Namn
« E-post (visas ej)
« Hemsida/Blogg
« Kommentar
Kom ihåg mig?
Related Posts with Thumbnails