Färganalys online

2010-09-20 17:32:33
Yep, nu har jag fått till alla ändringar! Sedan får vi se hur längde det varar. ˆ–ˆ Jag kanske får för mig att ändra färger eller så, om jag tröttnar hihi. Hoppas att ni tycker det ser fint ut!

Jag hittade en sajt där man kan göra en gratis färganalys online. Den blir ju då inte exakt, eftersom man får välja efter ungefärlig naturlig hårfärg, ögonfärg och hudton. Kravet är att man fyller i sin e-mailadress, men mailet man får sedan om att registrera sig kan man strunta i.

Sajten heter Color E-nalysis. Jag fick den här färgskalan, och jag tycker faktiskt att det stämmer superbra med de färger jag gillar och använder mest. ↓

 

Tags: , , , , , ,


Bookmark and Share Pusha Följ med bloglovin' Follow me on Twitter

Kommentarer


Kontakt: Skicka mig ett e-mail!

Jag tar emot designbeställningar. Kika på designsidan!


nadia

bloggen blev jättefin!! :)

nadia

bloggen blev jättefin!!! :D

Jenny Sjöberg

Nu har jag tipsat om tävlingen på ett annat ställe så får vi se om det tar fart! :D

Michelle

Va fint det blev :)

Kommentera inlägget här:



« Namn
« E-post (visas ej)
« Hemsida/Blogg
« Kommentar
Kom ihåg mig?
Related Posts with Thumbnails