Dagarna som varit

2010-10-11 12:40:35
Hejsan! Då var det måndag igen! För ett par dagar sedan (tror det var i fredags) så körde Binero en kampanj och gav ut 10 000 gratis domännamn. De gick som smör i solsken men jag tog två stycken. Ett års Privatpaket ingick för en kostnad av 1 krona! Jag har tänkt flytta min blogg till mitt nya domännamn, som blir iloveto.se.

Jag startade en till tävling i fredags. Tävlingarna som pågår just nu kan man se i högerspalten, där jag har gjort små banners. Nu är det enkelt att se vad som händer just nu på bloggen! ˆ–ˆ



Tävling nummer 1 (kokeshi-dockan) slutar imorgon, så det finns fortfarande en chans att vara med och tävla! Den andra tävlingen (cupcake lotion & läppglans) är öppen ända tills 22 oktober!

Tags: , , , , , , ,


Bookmark and Share Pusha Följ med bloglovin' Follow me on Twitter

Kommentarer


Kontakt: Skicka mig ett e-mail!

Jag tar emot designbeställningar. Kika på designsidan!


Kommentera inlägget här:



« Namn
« E-post (visas ej)
« Hemsida/Blogg
« Kommentar
Kom ihåg mig?
Related Posts with Thumbnails