Lilla Lou

2010-10-10 16:19:29



Hej mina vänner! Här kommer en bild på den snyggaste lilla mannen i mitt liv; Totoro. Han har många smeknamn, och det vanligaste är Tottilou eller helt enkelt Lou. Åhh vad jag älskar honom...

 

Jag tog ett fotbad tidigare idag och det var verkligen skönt. Nu känns mina fötter lite varmare och dessutom mjuka som babyfötter! Ikväll ser jag fram emot det tredje avsnittet av The Event, den nya serien som går på SVT. Är det någon av er som också har börjat följa den?

 

Tags: , , , , , ,


Bookmark and Share Pusha Följ med bloglovin' Follow me on Twitter

Kommentarer


Kontakt: Skicka mig ett e-mail!

Jag tar emot designbeställningar. Kika på designsidan!


Michelle

Gullig han e :) Härligt med fotbad, kan vara skönt ibland.

sandra

åh så söt! :D

Kommentera inlägget här:



« Namn
« E-post (visas ej)
« Hemsida/Blogg
« Kommentar
Kom ihåg mig?
Related Posts with Thumbnails