En liten uppdatering!

2010-10-19 17:24:37
Hejsan! Jag har varit dålig på att uppdatera bloggen de senaste dagarna. Bland annat har jag hållit på med webbdesign. Det kan innebära en massa krångel ibland!

Totoro och Dollie har åkt på kennelhosta. Det hostas väldigt mycket här hemma nu. Det började med att mammas två shibor kom tillbaka från ett hundpensionat efter semester, och det var där de smittades. Kennelhosta är extremt smittsamt, så nu har givetvis waworna fått det. Igår natt hostade Dollie väldigt mycket, men idag verkar det vara bättre. Det är viktigt att hundarna vilar och tar det lugnt. Så länge de inte får feber och lungorna påverkas så är det ganska ofarligt. Det är klart man måste vara uppmärksam, och särskilt med gamla hundar eller valpar.

Shopping online. Jag har klickat hem lite makeup på eBay! Ännu är jag inte riktigt "färdigklickad" där, men jag lovar att visa vad jag har köpt när har shoppat klart.

Tags: , , , , , , ,


Bookmark and Share Pusha Följ med bloglovin' Follow me on Twitter

Kommentarer


Kontakt: Skicka mig ett e-mail!

Jag tar emot designbeställningar. Kika på designsidan!


Daniela

Awwe hoppas att sötnosarna mår bättre snart!

Anneli + vavvorna

Stackars dina hundar. Jag vet hur det kan vara. Yoda har haft det en gång och jag trodde han skulle hosta "ihjäl" sig. Hoppas de snart blir friska igen.

Anonym

Det är alltid tråkigt med feber. :(

Föresten, vad tycker du om min blogg? Jag försöker få fler läsare så jag undrar om du vill göra bloglovinbyten? ;)

Kommentera inlägget här:



« Namn
« E-post (visas ej)
« Hemsida/Blogg
« Kommentar
Kom ihåg mig?
Related Posts with Thumbnails