Going under cover!

2010-03-23 19:49:07
Hej hej! Idag har jag varit hos DO på ett informationsmöte inför en praktikstudie där syftet är att avslöja eventuell diskriminering av individer som har någon form av diskrimineringsgrund, som ett funktionshinder i mitt fall. Jag kan inte avslöja än vad studien kommer att riktas mot förrän den är genomförd. Det kommer att bli väldigt intressant!  Och spännande, för det kommer liksom att innebära lite "under cover" agerande, hihi. Och det kommer att pågå i två veckor. Jag berättar mer om detta när projektet är över. ˆ–ˆ

Jag håller ju på med ett par designjobb nu, och bloggdesignen som jag har arbetat på har dröjt lite. Men temat är vår och ljusa färger! En gullig bloggdesign och den kommer jag att lägga upp inom kort.

Den kommer att finnas till försäljning och jag hoppas att ni tycker att den är fin! ˆ–ˆ

← En liten sneak peek

Ha de!

Bookmark and Share Pusha Följ med bloglovin' Follow me on Twitter

Kommentarer


Kontakt: Skicka mig ett e-mail!

Jag tar emot designbeställningar. Kika på designsidan!


maria

Hihi ja visst ^^



Oh vad spännande det verkar. Ska bli intressant att se vad det är :)



Twittrar du?

jessma

:-)



U did it! Skoj!

Kommentera inlägget här:



« Namn
« E-post (visas ej)
« Hemsida/Blogg
« Kommentar
Kom ihåg mig?
Related Posts with Thumbnails