De vanliga, de tråkiga och de fula

2010-03-21 13:00:45
Typsnitt. Under veckan har jag laddat ner fonter och zippat som en galning. Det var allt för länge sedan. Jag var så trött på fonterna som jag hade, många känns så överanvända. Och sedan finns ju de vanliga, de tråkiga och de fula. Det blir ju så att man håller sig bara till favoriterna. Kanske ett tio-tal.

Så det blev dags igen för en ny påfyllning! Och vad händer när man går in på en font-sida för att ladda ner "några" nya? Jo det slutar med att man sitter med 200 nya fonter att zippa upp! Är det så för er också?

En favorit:

från dafont.com

Bookmark and Share Pusha Följ med bloglovin' Follow me on Twitter

Kommentarer


Kontakt: Skicka mig ett e-mail!

Jag tar emot designbeställningar. Kika på designsidan!


TSUKII ♥

haha jo jag känner igen det där ><

Kommentera inlägget här:



« Namn
« E-post (visas ej)
« Hemsida/Blogg
« Kommentar
Kom ihåg mig?
Related Posts with Thumbnails