Bloppis!

2010-03-07 10:36:20
Nu har jag bestämt mig för att göra något åt det faktum att jag har alldeles för mycket kläder i min garderob som jag inte använder! En "bloppis" vore kul att testa. ˆ–ˆ Jag fyller på med fler grejer då och då. Klicka på bilderna för en förstoring.

Har ni frågor om plaggen
så är det bara att kommentera på detta inlägg!

Vad kostar frakten? Svar: Mellan 11 kr och 45 kr med B-post, beroende på vikt och brevstorlek. Du sparar på att samfrakta. Jag paketerar alltid smart och noggrant. ˆ–ˆ


Cubus stl. XS
40:-




H&M stl. XS
40:-

detalj

H&M stl. 38
30:-

Vero Moda stl. Small
40:-

 

Top Shop stl. 26-34
50:-

baksida


detalj

H&M stl. Medium
30:-

H&M stl. 38
30:-

H&M stl. 36
20:-

H&M stl. Small
50:-

H&M stl. Medium
20:-

Åhlens stl. 40
20:-

Bronx stl. 37
80:-

Din Sko stl. 38
50:-

Panos Emporio stl. 39
20:-

Del Mondo stl. 39
20:-

Bookmark and Share Pusha Följ med bloglovin' Follow me on Twitter

Kommentarer


Kontakt: Skicka mig ett e-mail!

Jag tar emot designbeställningar. Kika på designsidan!


Kommentera inlägget här:



« Namn
« E-post (visas ej)
« Hemsida/Blogg
« Kommentar
Kom ihåg mig?
Related Posts with Thumbnails