Lite grejer

2010-06-23 19:13:06
Hej på er! Det ser ut att bli så här bra sommarväder över midsommar, och det passar ju jättebra eftersom vi ska ta fram grillen. Grillpremiär! Bättre sent än aldrig.

Jag håller på med en massa grejer nu... Har ni några tipsbra mascaror?? Jag måste skaffa en ny. Den behöver inte förlänga fransarna, utan det viktigaste är maffig volym och färg. Tidigare hade jag Maybelline (den tjocka gula) och den var bra faktiskt. Men det finns säkert bättre. ˆ–ˆ

Ni är flera som frågat och bett mig göra några gratis bloggdesigner. Nu har jag börjat göra en! Förhoppningsvis gillar ni den. ˆ–˜ Den kommer finnas för nedladdning på Bloggdesign.nu.

Slutligen kollar jag på mobilabbonemang, och om det finns någon bra deal om jag ska förnya eller byta abbonemang, eller hur jag ska göra. Rörigt!

Tags: , , ,


Bookmark and Share Pusha Följ med bloglovin' Follow me on Twitter

Kommentarer


Kontakt: Skicka mig ett e-mail!

Jag tar emot designbeställningar. Kika på designsidan!


bloggcandy

hej

jag vet inte om det är du som har gjort din bakgrund eller du hittade den på google men om det är du som har gjort den så finns det en kille som använder den



http://mohammedialdebis.blogg.se

Caroline/StyleFile

ja det är en favoritfärg jag typ alltid väljer i första hand hehe!

BloggCandy

håller med. visst kan man hämta inspiration men att bara ta bilden suger



tack men efter att jag såg din så känns det som jag behöver göra om den haha



din är skit snygg :D

Kommentera inlägget här:



« Namn
« E-post (visas ej)
« Hemsida/Blogg
« Kommentar
Kom ihåg mig?
Related Posts with Thumbnails