Beställt från Body Shop

2010-06-14 18:21:58
Hej på er! Mitt Metro-horoskop lovade en trevlig överaskning idag, men än har inget ovanligt najs inträffat... Får väl vänta lite till då! ˆ–˜

Beställde igår ett par grejer från Body Shop UK, eftersom syrran har rabatt. :D

Så det blev en Aloe leave-on ansiktsmask som ska gå in i huden och återfukta och mjukgöra.

Och en flaska Vitamin C ansiktsspray, full av antioxidanter som skyddar mot bl.a solen, samt piggar upp hyn och ger fukt.

Tips: Jag gjorde hudtyps-testetderas hemsida där man kan få råd om vilka produkter som passar ens typ av hy. Jag fick Aloe och Seaweed, för torr/blandad och ibland känslig hy. Vilken typ av hy har ni??


Tags: , , , ,


Bookmark and Share Pusha Följ med bloglovin' Follow me on Twitter

Kommentarer


Kontakt: Skicka mig ett e-mail!

Jag tar emot designbeställningar. Kika på designsidan!


Kommentera inlägget här:



« Namn
« E-post (visas ej)
« Hemsida/Blogg
« Kommentar
Kom ihåg mig?
Related Posts with Thumbnails