Utflykt till Ulfsunda Slott med picknick

2010-07-17 11:56:21
Utflykt. Igår åkte jag med Totoro & Dollie, min syster, Sara och Nadia till Ulfsunda Slott.

Vi hade med oss picknick som vi festade på under skuggan av ett stort träd i slottsparken. Jag hade med mig en jättegod sallad hemifrån med böngroddar, tofu, champinjoner, snösvamp och vanlig isbergssallad. Dressing till det av soja, limesaft, chili och ingefära. Nice! ˆ–ˆ Chihuahuorna fick springa runt lite och busa med varann.

Målade naglarna när jag kom hem. Det blev randigt med tre färger... riktigt coolt. Ni får se senare när jag har fotat. ˆ–˜

Tags: , , , ,


Bookmark and Share Pusha Följ med bloglovin' Follow me on Twitter

Kommentarer


Kontakt: Skicka mig ett e-mail!

Jag tar emot designbeställningar. Kika på designsidan!


Earniily

kan du visa nån gång hur gjorde du din header på bloggen ^^:D

Kommentera inlägget här:



« Namn
« E-post (visas ej)
« Hemsida/Blogg
« Kommentar
Kom ihåg mig?
Related Posts with Thumbnails