På naglarna: "Big Pack tresmak"

2010-07-22 18:15:57
Hej på er! På naglarna just nu har jag en kombo som jag förknippar med den gamla glass-klassikern Big Pack tresmak. ˆ–ˆ

Nagellacken som jag har använt är först två lager  rosa med Color Club: Yachty Yachty Yadda, och därefter halva nageln med det vita China Glaze: Snow och till sist China Glaze: Re-Fresh Mint på tipparna. Alla är cremelack.

Jag ska börja göra fler trios, det blev riktigt fint!  Vad tycker ni?

Tags: , , , , ,


Bookmark and Share Pusha Följ med bloglovin' Follow me on Twitter

Kommentarer


Kontakt: Skicka mig ett e-mail!

Jag tar emot designbeställningar. Kika på designsidan!


Sofia

coolt :)

Biz

Åh så gulligt! Tänkte också på glassen. Absolut, gör fler!!!

Marielle

svar: Ih! Så glad jag blir hörredudu. Jag ska följa dig på riktigt också kom jag på. Brukar gå in här jätteofta men har inte tagit tummen ur för att bevaka haha :)

KäckaBecka

Hihi, väldigt fiffigt :) Väldigt rakt och fint också.. supersnyggt!

Kram / Becka

Tsukii

oh det ser smarrigt ut :D Grattis i efterskott förresten, eller ah om det var i helg i fyllde? :D kram på dig

Kommentera inlägget här:



« Namn
« E-post (visas ej)
« Hemsida/Blogg
« Kommentar
Kom ihåg mig?
Related Posts with Thumbnails