Lyssnar just nu på

2010-07-24 19:23:26
Släpp inte taget av Harlan Coben
ISBN: 9186229761

Handling: Tia och Mike Baye hade aldrig kunnat tänka sig att spionera på sina barn. Men på sista tiden har deras sextonårige son Adam varit ovanligt frånvarande och med tanke på att hans bäste vän Spencer nyligen begått självmord kan de inte låta bli att oroa sig. Och bara några dagar efter att de låtit installera ett spioneringsprogram på sonens dator skakas de av ett olycksbådande meddelande från en okänd avsändare.

Speltiden är 12 timmar och 15 min. Jag har ungefär 4 timmar kvar nu och den är väldigt spännande. ˆ–ˆ Jag gillar Harlan Coben!

Tags: , , , ,


Bookmark and Share Pusha Följ med bloglovin' Follow me on Twitter

Kommentarer


Kontakt: Skicka mig ett e-mail!

Jag tar emot designbeställningar. Kika på designsidan!


Tsukii

sv: hihi vi åker faktiskt till sthlm imorgon ^^ och det ha löst sig, min bror ska inte med så han ta hand om den ena kaninen ^^

Mochride - mitt hjärtas röst

Låter spännande. Jag ska nog se om jag kan hitta den på biblioteket till veckan.

Adara - teckningar, foton, drömmar

Shit vad fin blogg du har!! :)

Tessan

Sv: ja det är super kul på Grönan!! :)

KäckaBecka

Haha, Greg.. va gulligt! :D

Oh, tack så jättemycket.. e sååå skoj me naglar jö! :)

Joy Malou

Är det en talbok, eller vad man kallar det?

Om den hade varit på film, fan vad nice! ((:

Kommentera inlägget här:



« Namn
« E-post (visas ej)
« Hemsida/Blogg
« Kommentar
Kom ihåg mig?
Related Posts with Thumbnails